Besplatna proba
  • Academy
  • Što je softver pozivnog centra?

Što je softver pozivnog centra?

Upravljanje telefonskom podrškom može biti veliki izazov za kompaniju. Taj kanal podrške obično oduzima najviše vremena, najmanje je isplativ i najteži za mjeriti izvedbu. Zato je tu softver za pozivni centarSoftver pozivnog centra omogućava poduzećima efikasno upravljanje komunikacijom s klijentima rješavanjem dolaznih i odlaznih poziva. Bez pravog softvera, klijenti bi stalno bili na čekanju kada pozovu podršku. U isto vrijeme, agenti se obično bore da riješe upite brzo i efikasno. Većina današnjih softverskih rješenja korisničke podrške ima funkcionalnost pozivnog centra kao dio ponude.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Prednosti korištenja softvera za pozivni centar

Poboljšana komunikacija s klijentima

Kada klijenti pozovu vašu liniju za podršku, prirodno je da žele brz odgovor i efikasno rješavanje svojih zahtjeva. S automatskim usmjeravanjem poziva i IVR funkcionalnosti softvera za pozivni centar; pozivi se automatski preusmjere pravim agentima, te se tako smanjuje vrijeme čekanja klijenata. Na kraju, to rezultira poboljšanom komunikacijom i povećanim zadovoljstvom kupaca.

Call routing

Bolje upravljanje korisničkom službom

Pouzdan softver za pozivni centar vam omogućava nadzor i upravljanje svakim aspektom tijeka poziva. Na primjer, klijenti u redu čekanja, prosječna brzina odgovora, prosječna duljina trajanja razgovora, broj neodgovorenih/odgovorenih poziva i slično. S ovim metrikama na raspolaganju, menadžeri mogu jasno vidjeti kako njihova podrška radi, te donositi odluke o potrebnim poboljšanjima temeljene na informacijama.

Povećana produktivnost i efikasnost agenata

Sa softverom za pozivni centar, agenti obično imaju trenutačni pristup podacima klijenata, od osobnih informacija do kupovina i pune povijesti prijašnjih interakcija. To im omogućuje interakciju s klijentima na brži, profesionalniji i personaliziraniji način. Nadalje, povećava efikasnost i produktivnost.

Dodatne prilike za prodaju

Osim odgovaranja na pozive klijenata, možete koristiti softver pozivnog centra za stvaranje više prilika za prodaju. Posjedovanjem potpunog pregleda informacija pozivatelja, kao što su navike kupnje, povijest plaćanja i preferencije proizvoda, agenti mogu s vašim klijentima ostvariti dodatne prodaje i prodaje veće vrijednosti, kada situacija to dopušta.

Poboljšana sigurnost podataka

Neke od najvažnijih briga za svaku organizaciju su sigurnost podataka i rizik gubitka osjetljivih podataka o klijentima ili kompaniji. Moderna softverska rješenja za pozivne centre nude napredne sigurnosne značajke. To uključuje enkripciju podataka, politiku snažnih zaporki i sigurnosno kopiranje podataka. Dakle, podaci o klijentima i kompaniji će biti na sigurnom.

Smanjeni operativni troškovi

S cloud-based softverom pozivnog centra, možete postaviti i voditi svoj pozivni centar uz minimalne investicije. To više ne zahtijeva specijaliziranu opremu i sposobne IT profesionalce. Pošto ponuđači koriste vlastite poslužitelje, softver i IT timove, cloud-hosted softverska rješenja za pozivni centar mogu pomoći u smanjenju vaših operativnih troškova.

Vrste softvera za pozivni centar

Ovisno o postavkama sustava, softver pozivnog centra može biti razvrstan na sljedeće načine:

1. Lokalni softver za pozivni centar

S lokalnim softverskim sustavima za pozivni centar; softver, hardver i dodatna infrastruktura se postavljaju u vašem uredu. Nadograđuje ih i održava vaš IT tim. Dakle, vi zadržavate kontrolu nad svim integriranim sustavima i podacima. Ovo su najprofesionalniji tipovi pozivnih centara. Međutim, ujedno su i najskuplji, zbog početne investicije za softver, hardver, dozvole i infrastrukturu. Također, lokalni sustavi za pozivni centar nude ograničene opcije prilagođavana i integracije. Ovaj tip softvera ne nudi istu razinu sigurnosti i dostupnosti kao cloud-based ili browser-based tipovi.

2. Hostani softver za pozivni centar

Hostana softverska rješenja za pozivni centar se razvijaju van lokacije, unutar prostora pružatelja usluge ili hostirane stranice treće strane umjesto unutar prostora klijenta.

3. Cloud-based softver za pozivni centar

Cloud-based softverski sustavi za pozivni centar su hostani online. Obično im se pristupa putem aplikacije instalirane na računalu ili mobilnom uređaju putem interneta. Podaci su spremljeni na cloudu na poslužiteljima koji pripadaju pružatelju usluge ili trećoj strani. Ovim podacima se može pristupiti i offline. Cloud-based rješenjima upravlja pružatelj usluge, brzo ih se postavlja, zahtijevaju minimalnu početnu investiciju i ne zahtijevaju IT osoblje za održavanje. Ovaj tip softvera nudi bolju sigurnost podataka, privatnost i dostupnost u usporedbi s lokalnim i hostanim alatima. Kao dodatak, možete ga lako integrirati s ostalim poslovnim aplikacijama.

4. Softver za pozivni centar baziran na pregledniku

Softver za pozivni centar baziran na pregledniku je sličan cloud-based softveru. Glavna razlika je što se ovomu pristupa kroz internetski preglednik, umjesto kroz aplikaciju. Ponuđači usluga cloud-based pozivnih centara obično ponude i verziju svoje aplikacije prilagođenu za preglednik, zbog lakoće korištenja. Ovo su najisplativija rješenja koja su ujedno i najlakša za uvesti u rad i skalirati.

Što je softver za virtualni pozivni centar?

Softver za virtualni pozivni centar doživljava porast popularnosti od strane velikog broja poduzeća u raznim industrijama. Hostan je na cloudu i radi kroz Protokol prijenosa glasa putem interneta (VOIP). Softver za virtualni pozivni centar koristi mreže podataka za obavljanje poziva, umjesto tradicionalne telefonske linije. Softver omogućuje agentima da rješavaju pozive klijenata virtualno s različitih geografskih lokacija, kao suprotnost centralizaciji lokacije, i omogućuje rad od kuće. Osim toga, softver za virtualni pozivni centar obično ima isti set značajki kao i standardni softver za pozivni centar.

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo kada ga koristite. Testirajte sve što ste naučili u našoj akademiji izravno iz LiveAgent-a.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako možete smanjiti operativne troškove?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “S cloud-based softverom pozivnog centra, možete postaviti i voditi svoj pozivni centar uz minimalne investicije. To više ne zahtijeva specijaliziranu opremu i sposobne IT profesionalce. Pošto ponuđači koriste vlastite poslužitelje, softver i IT timove, cloud-hosted softverska rješenja za pozivni centar mogu pomoći u smanjenju vaših operativnih troškova.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što je lokalni softver za pozivni centar?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “S lokalnim softverskim sustavima za pozivni centar; softver, hardver i dodatna infrastruktura se postavljaju u vašem uredu. Nadograđuje ih i održava vaš IT tim. Dakle, vi zadržavate kontrolu nad svim integriranim sustavima i podacima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što je softver za virtualni pozivni centar?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Softver za virtualni pozivni centar je hostan je na cloudu i radi kroz Protokol prijenosa glasa putem interneta (VOIP). Nadalje, on koristi mreže podataka za obavljanje poziva, umjesto tradicionalne telefonske linije.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.