Besplatna proba
  • Academy
  • Što je softver za live chat?

Što je softver za live chat?

Što je live chat softver?

Softver za chat uživo je sustav koji omogućuje trenutnu korisničku podršku. Kako? Potrošači mogu jednostavno kliknuti a href=”https://www.liveagent.com/customer-support-glossary/chat-button/”>gumb za chat uživo, koji se obično nalazi u donjem desnom kutu web stranice, i potražiti pomoć u stvarnom vremenu. Tvrtke mogu koristiti widget za chat za: podržavanje postojećih korisnika, komuniciranje s potencijalnim klijentima i započinjanje razgovora s posjetiteljima koji posjećuju web stranicu po prvi put proaktivnim pozivom na chat.

LiveAgent Live Chat Demo

Povijest live chat softvera za podršku

Usponom interneta, poduzeća su prošla kroz niz značajnih promjena da bi sustigla tehnologiju i rastuće zahtjeve korisnika. Kako se korisnička služba morala razvijati u skladu s tim, online chat za poslovanje se pojavio kao novi kanal za podršku. Time je korisnicima dopušteno da izravno dođu do tvrtki i izbjegnu neugodnosti telefona (poziva na čekanju, prekida poziva itd.).

Neki od prvih pružatelja softvera za live chat su se pojavili početkom 2000-ih. Pružatelji ranih chatova nudili su osnovnu jedan na jedan platformu za live chat. Međutim, koncept je sporo privlačio pažnju tvrtki jer se obično smatrao nepotrebnim i nevrijednim za ulaganje. Uz to, većina potrošača je navikla podizati slušalicu kako bi im pitanja bila odgovorena i problemi rješeni.

Tijekom posljednjih godina popularnost live chat softvera za podršku se povećala otkad su moderni sustavi za live chat postali sofisticiraniji i uključivali napredniju funkcionalnost. Stoga to više nije opcija jer većina potrošača radije kupuje proizvode i usluge putem interneta i zahtijeva podršku u pokretu. Kao rezultat toga, globalno tržište softvera za chat uživo 2016. procijenjeno je na 590 milijuna USD. Štoviše, predviđa se da će doseći 997 milijuna USD do 2023. godine, jer trenutno raste za 7,5% na CAGR-u (Allied Market Research Report).

Koje industrije najviše koriste softver za live chat?

  • Maloprodaja i e-trgovina
  • Putovanja i gostoprimstvo
  • IT i savjetovanje
  • Telekomunikacija i farmacija
Što-je-live-chat-softver

Ključne statistike live chat podrške

  • 44% onlajn korisnika kaže da je dobijanje odgovora na pitanja uživo tokom onlajn kupnje jedna od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi.(Istraživanje Forrester-a)
  • 63% korisnika će se vjerojatnije vratiti na web stranicu koja nudi live chat (Istraživanje Forrester-a)
  • 60% korisnika u dobi od 18 do 34 godine redovito koriste live chat kao korisničku uslugu. (Microsoftovo izvješće o Globalnoj službi za korisnike )
  • 53% korisnika bi radije koristilo onlajn chat prije nego što nazovu tvrtku da traže podršku. (Harris Research)
  • 63% milenijalaca preferira da im se na osnovna pitanja korisničke podrške odgovara putem chata naspram tradicionalnih kanala. (Software Advice)
  • Live chat ima najvišu razinu zadovoljstva od 73% za bilo koji kanal korisničke službe, u usporedbi s 61% za e-poštu i 44% za telefon. (eConsultancy)

Koje su glavne značajke live chat softvera?

Neke od osnovnih značajki live chat softvera uključuju:

  • Značajka Proaktivni chat omogućava agentima da započnu razgovore s posjetiteljima web stranice i ponude trenutnu pomoć.
Website monitoring-chat overview
  • Značajka Distribucija chata prenosi razgovore besplatnim operaterima ili automatski usmjerava korisnike na agente koji su prethodno razgovarali s njima.
  • Pripremljeni odgovori omogućuju agentima za podršku da ubrzaju vrijeme odziva, koristeći unaprijed definirane isječke teksta za često postavljana pitanja.
  • Značajka Prijenos datoteka omogućuje dijeljenje datoteka između operatora live chata i posjetitelja web stranice.
  • Izvanmrežni obrasci omogućuju posjetiteljima slanje poruka putem obrasca za kontakt, čak i ako chat operateri nisu na mreži.
  • Značajka Anketa nakon chata Vam omogućuje primanje povratnih informacija od korisnika i mjeri zadovoljstvo korisnika time što im omogućava da ocjenjuju razgovore u live chatu.

Glavni čimbenici koje treba uzeti u obzir pri odabiru dobavljača softvera za live chat

S brojnim davateljima usluga live chata dostupnim na tržištu, možda će biti izazov odabrati jednog. Ovdje su najvažniji čimbenici koje treba uzeti u obzir pri odabiru davatelja usluga chata:

Cloud-based vs. Self-hosted

Self-hosted softver se nalazi na vlastitoj tehničkoj infrastrukturi organizacije. Međutim, cloud-hosted softver se nalazi na serveru trećeg lica i posjeduje: redovita ažuriranja, dostupnost bilo kad i bilo gdje, sigurnost, sigurnosne kopije podataka i oporavak, podrška 24/7. Neki davatelji usluga nude obje mogućnosti.

Integracije softvera trećeg lica

Najmodernija rješenja za live chat Vam omogućuju integraciju aplikacija trećeg lica, kao što su društveni mediji , e-trgovina, marketing putem e-pošte, CRM i CMS alati, koji mogu biti presudni za tvrtku.

Jednostavna ugradnja i prilagodba

Jednostavnost instalacije i korisničko sučelje te niz raspoloživih mogućnosti prilagodbe bitni su čimbenici prije kupnje softvera za live chat. Obavezno pogledajte personalizaciju jezika, stilova, fontova i boja widgeta za chat.

Sigurnost

Posjedovanje sigurnog live chata je presudno. Dakle, šifrirana veza, zaštitni zid dobavljača, plan sigurnosne kopije podataka i pravila o privatnosti su neki od ključnih sigurnosnih čimbenika koje treba potražiti prilikom istraživanja davatelja usluga chata.

Mobilna podrška

Danas veliki broj potrošača pristupa web stranicama sa svojih pametnih telefona. Stoga je nužno imati alat za chat optimiziran za mobilne uređaje dostupan za sve platforme i mobilne uređaje, posebno za tvrtke e-trgovine.

Napredne značajke

Iako su osnovne značajke live chata dovoljne malim tvrtkama, velike organizacije trebaju naprednije značajke softvera za live chat. Većina dobavljača nudi besplatna probna razdoblja koja omogućuju testiranje svih značajki live chata.

Otkrijte sami

LiveAgent je sveobuhvatno rješenje službe za pomoć koje Vašim agentima omogućuje učinkovito rješavanje upita korisnika s jednog sučelja. Sustav uključuje prodaju tiketa live chat, call centar, korisnički portal, bazu znanja, forum, integracije društvenih medija, i više. Ako želite saznati više, pogledajte video u nastavku.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koje se industrije najviše koriste live chatom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live chat softver se danas koristi u raznim industrijama. Međutim, najviše se koristi u maloprodaji, e-trgovini, putovanjima i ugostiteljstvu, IT-u i telekomunikacijskoj industriji. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su glavne značajke live chat softvera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Glavne značajke live chat softvera uključuju proaktivni chat, distribuciju chata, konzervirane odgovore, prijenos podataka, izvanmrežne obrasce, anketu nakon chata i nadzor prometa u stvarnom vremenu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto bi Vaša tvrtka trebala ulagati u odgovarajući live chat softver?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prema istraživanju Forrester Research, 44% onlajn korisnika kaže da je jedna od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi to da osoba od krvi i mesa odgovori na njihova pitanja tijekom onlajn kupnje.” } }] }

Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.