Besplatna proba
  • Academy
  • Kako odabrati sustav za prodaju tiketa – Kontrolni popis

Kako odabrati sustav za prodaju tiketa – Kontrolni popis

Na tržištu je dostupan širok raspon različitih softverskih alata za prodaju tiketa. Stoga, odabir pravog za Vaše poslovanje može biti naporan, izazovan i dugotrajan zadatak. Bez obzira da li se već mučite s neprikladnim rješenjem ili tek počinjete istraživati mogućnosti i procjenjivati platforme, vjerojatno ćete naići na mnoštvo davatelja usluga koji tvrde da je njihov proizvod bolji od proizvoda njihovih konkurenata. Donošenje informiranog izbora započinje mnogo prije uspoređivanja popisa značajki. Ispod je kontrolni popis u 8 koraka za sustav za prodaju tiketa kako bi odabrali najprikladniji sustav za upravljanje tiketima za vaše poslovanje.

8 koraka za odabir pravog softvera za prodaju tiketa za Vaše poslovanje

1. Utvrdite potrebe svog tima za podršku

Vaš tim za podršku je taj koji će neprestano koristiti sustav za prodaju tiketa i uveliko se oslanjati na njega. Stoga biste kao prvi korak trebali razgovarati s članovima svog tima i prikupiti neke informacije. Na primjer, koji su problemi s kojima se trenutno suočavaju i koji bi odabir sustava za prodaju tiketa preferirali. Tako možete odrediti koji softver će im omogućiti da bolje pruže podršku korisnicima. Štoviše, time ćete pojednostaviti njihove svakodnevne rutine i povećati produktivnost.

2. Razmotrite potrebe korisnika

Iako će Vam glavna briga biti pronalazak alata za softver za prodaju tiketa koji maksimizira učinkovitost Vašeg tima za podršku, također ćete želiti da utvrdite koje će im rješenje omogućiti neometano i dosljedno iskustvo sa korisničkom službom. Zamislite idealnu interakciju s korisničkom podrškom. Kakvo je Vaše trenutno uslužno iskustvo iz perspektive Vašeg korisnika? Koje značajke i funkcionalnosti sustava za prodaju tiketa mogu Vašem timu poboljšati korisničko iskustvo?

3. Odlučite o proračunu Vašeg sustava za prodaju tiketa

Brojne male tvrtke ignoriraju softver za prodaju tiketa pretpostavljajući da ga ne mogu priuštiti. Međutim, određeni alati za prodaju tiketa ciljaju na velika poduzeća i imaju veće planove pretplate. Postoji i puno drugih koji su izvrsni za mala i srednja poduzeća i imaju puno prihvatljiviju cijenu. Ako su troškovi kritični faktor za Vašu organizaciju, odredite budžet i istražite opcije koje udovoljavaju Vašim budžetskim ograničenjima. Ako određeni alat ne nudi ono što Vam treba, prijeđite na procjenjivanje sljedećeg.

4. Odaberite odgovarajuću vrstu softvera za prodaju tiketa

Razmislite o vrsti softvera za prodaju tiketa koja je najprikladnija za veličinu i potrebe Vašeg poslovanja. Ovo su vrste sustava za prodaju tiketa: Rješenja zasnovana na cloud-u i webu (SaaS) su obično prikladnija za mala i srednja poduzeća jer ih je jednostavnije instalirati i koristiti, nude veliku skalabilnost i fleksibilnost, mogu se implementirati po niskoj cijeni, ne moraju biti instalirane na Vašem vlastitom serveru i za njihovo upravljanje nije potrebna interna IT stručnost. Velike organizacije koje žele imati potpunu kontrolu nad sigurnošću i privatnošću podataka preferiraju lokalne organizacije, sustave poduzeća i sustave otvorenog koda, jer su ta rješenja lako uspostavljena na korisnikovom vlastitom serveru. Oni su također skuplji i teže ih je implementirati.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

5. Utvrdite koje značajke tražite

Stvorite popis bitnih (obveznih) i nebitnih (lijepih za posjedovanje) značajki. Stoga svoj izbor dobavljača softvera možete suziti i koristiti ga prilikom usporedbe različitih alata. Ako se mučite s popisom, zamolite tim za korisničku podršku da zapiše sve značajke koje im padnu na pamet i koje bi smatrali korisnima. Zatim ih smjestite u bilo koji od dva stupca kako biste napravili odgovarajući kontrolni popis značajki sustava za prodaju tiketa:

Ako nudite razne mogućnosti korisničke podrške, sposobnost alata da objedini sve dolazne zahtjeve s više kanala u jedan centralizirani pretinac pristigle pošte bi trebala biti na vrhu liste neophodnih značajki.

Mogućnosti automatizacije su također ključne za robustan sustav za upravljanje tiketima. To osigurava da se tiketi uvijek usmjeravaju ka pravim agenatima koji omogućuju brzo i učinkovito rješenje.

Značajke suradnje, označavanje, konzervirane poruke, SLA upravljanje, izvješćivanje i analitika mogli bi biti presudni za Vaš tim za korisničku podršku. Ostali važni čimbenici koje treba uzeti u obzir uz odabir značajke su: jednostavnost implementacije i upotrebe, mogućnosti prilagodbe, sigurnost i privatnost podataka, dostupnost podrške za alate.

6. Obratite pažnju na mogućnosti skaliranja i integracije

Pri procjeni opcija obratite pažnju na skalabilnost alata. Da li može napredovati s Vašim poslovanjem kako biste mogli prijeći na viši plan pretplate? Također je bitno osigurati da se rješenje za upravljanje tiketima dobro integrira sa softverskim alatima koje koristite u Vašoj organizaciji, kao što su e-trgovina ili sustavi za obradu plaćanja, softver za upravljanje odnosima s korisnicima, mrežna analitika itd.

7. Uži izbor i testiranje potencijalnih pružatelja usluga

Suzite izbor potencijalnih pružatelja softvera za prodaju tiketa koji odgovaraju Vašem željenom skupu značajki i koje nude cjenovne planove koji odgovaraju Vašem proračunu. Jednom kad budete imali nekoliko mogućnosti za isprobavanje, prijavite se za besplatnu probnu verziju kako biste testirali svako rješenje. Tako možete vidjeti koji najbolje odgovara Vašim zahtjevima. Međutim, uzmite u obzir da neki dobavljači ne pružaju besplatan pristup svim značajkama dostupnim s tim alatom. Uključite svoj tim za korisničku podršku da testira svaki sustav za prodaju tiketa. Najbolje rješenje bit će ono s kojim se lako mogu pokupiti i pokrenuti.

8. Provjerite što drugi korisnici kažu o alatu

Probna ispitivanja zaista su korisna. Međutim, nećete moći koristiti alat na isti način kada obrađujete stvarne zahtjeve korisnika u punom obimu. Stoga, kako bi imali cjelovitiju sliku, imalo bi smisla dodatno provjeriti korisničke recenzije (na web stranicama poput Capterra ili G2Crowd). Na ovaj način možete vidjeti kako korisnici različitih sustava za prodaju tiketa govore o svom iskustvu i onome što vole i ne vole u softveru koji koriste. Osim najbolje ocijenjenih recenzija, svakako pogledajte i negativne (ako ih ima). Stoga možete razumjeti šta alatu nedostaje i s kojim potencijalnim problemima biste se mogli suočiti.

Nalaženje pravog rješenja za upravljanje tiketima je veliko ulaganje u Vaš servisni tim , Vaše korisnike i, na kraju, Vašu tvrtku. Zamišljenim i pažljivim razmatranjem alata za softver za prodaju tiketa i odabirom najboljeg za Vašu organizaciju ćete voditi svoj tim ka uspjehu i poboljšati uslužno iskustvo za svoje korisnike.

Otkrijte sami

Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Isprobajte sve što naučite u našoj akademiji upravo u LiveAgentu.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koje su prednosti prodaje tiketa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prednosti prodaje tiketa uključuju nesmetan tijek rada agenta, brz odziv, manje troškova, veći prihod, zadovoljstvo korisnika i zadržavanje korisnika.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako funkcionira sustav za prodaju tiketa? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sustav za prodaju tiketa omogućuje Vašim agentima primanje upita korisnika s više kanala, kao što su e-adrese, pozivi, live chat, forum ili društvene mreže. Dakle, nakon što korisnik kontaktira Vašu tvrtku putem ovih kanala, tiket će se automatski stvoriti i prikazati u univerzalnom poštanskom sandučetu gdje Vaši agenti mogu odgovoriti na nju. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što ako nakon kupnje niste zadovoljni softverom za prodaju tiketa? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mnogo profesionalnih softvera dolazi s probnim razdobljima koja će Vam omogućiti da prethodno testirate sve funkcionalnosti. LiveAgent također nudi 14-dnevno besplatno probno razdoblje za sve naše pretplate. ” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.